Philips 2000 Series NA231/00 Airfryer 2000-serie 6,2 l (zilver) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 Series NA231/00 Airfryer 2000-serie 6,2 l (zilver) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Sharon Bodmann 06-07-2024

Nog leuker om gezond te koken!

Al enige tijd was ik op zoek naar een airfryer. Ik kreeg de mogelijkheid om deze airfryer uit te testen en ik ben positief verast! Ik vind he erg leuk om gezond en verantwoord te koken en bezig te zijn met mijn voeding en hier helpt de airfryer zeker bij! Wij doen er eigenlijk alles mee van broodjes bakken tot snackies en het resultaat is heerlijk. Waarbij ik soms bij andere airfryers de producten die erin werden gebakken erg slap vond worden ze in deze airfryer heerlijk knapperig! Het is met deze airfryer nog een stukje leuker om verantwoord te bakken! Ik ben erg positief over dit product en kijk er naar uit om hier nog meer mee te bakken!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Knapperig resultaat

sharonbodmann123 05-07-2024

Lekker verantwoord snacken

Deze maand heb ik de airfryer mogen uittesten, een ideale periode omdat wij de voetbalwedstrijden van het EK gezamelijk met vrienden en familie kijken. De airfryer geeft een knapperig en goed resultaat en er past ook nog eens genoeg in! Er zitten veel verschillende standen op waardoor je veel mogelijkheden hebt. Verantwoord koken/bakken is nog nooit zo eenvoudig geweest! De airfryer is na gebruik ook heel gemakkelijk weer schoon te maken zodat je hem snel weer kan gebruiken. Ik ben positief verast!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel standen / ruime mogelijkheden

a**********@x******** 04-07-2024

Gebruiksvriendelijke airfryer

Het is een gebruiksvriendelijk produkt. Ik heb er snacks in gemaakt. Wel halverwege even omdraaien. Patatjes even omschudden. Dan krijg je een mooi krokant eindproduct. Ook heb ik kippenwings gemaakt en groente geroosterd. Het resultaat was volkomen tot tevredenheid. Ik zou deze Philips airfryer dan ook van harte aanraden . Zelf ben ik er erg tevreden mee

Pluspunten

• Krokant eindproduct
  • Makkelijke bediening
  • Simpel schoon te houden

Fijne eenvoudig te bedienen airfryer 04-07-2024

Fijne gebruiksvriendelijke airfryer

Dit is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat. Ik heb er inmiddels veel gebruik van gemaakt. Snacks bv kaassoufflés. Wel even halverwege omdraaien. Patatjes even halverwege omschudden maar dan krijg je ook een heerlijk resultaat, lekker knapperig.
Kip is ook heel lekker. Ik had kippenwings. Was een groot succes. Ook heb ik er groenten in geroosterd. Al met al kan ik deze Philips airfryer zeker aanraden. Ik ben er elk geval bij mee

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Eenvoudige bediening
  • Prima resultaat

Nienke rijkeboer 04-07-2024

Dikke voldoende!

Dikke voldoende deze airfyer! Ik ben verrast door het gemak vam de vele standen! En het glas erin is een goede upgrade, je kunt zo gemakkelijk zien of het eten al de goede kleur heeft! Ook is hij makkelijk schoon te houden! Het enige minpuntje wat ik kon bedenken was het geluid van de airfyer. Was redelijk luid...

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel standen

Minpunten

• Geluid

Dees 04-07-2024

Mooie toevoeging in de keuken

Wij hebben de Philips 2000 Series Airfryer 6,2L NA231/00 mogen testen.
Bij aflevering merkte ik meteen dat dit een licht apparaat is.
Op het aanrecht ziet hij er trendy uit, zeker met het kijkvenster.
De kabel is wel erg kort en je moet dus altijd met een verlengkabel werken of dicht bij een stopcontact zetten.
Wat dan wel weer handig is, is dat er een mogelijkheid is om de kabel netjes op te rollen als je de airfryer doe opbergen.

De bediening is makkelijk en snel het enige minpuntje is dat als je meerdere porties doet fryen je elke keer de tijd en temperatuur opnieuw moet instellen.
De Rapid Air-technologie is een fijne bijkomstigheid, al moet je wel af en toe even schudden om een gelijkmatig resultaat te krijgen.
De inhoud is ruim, maar wij hebben deze inhoud niet volledig gebruikt anders wordt de inhoud niet gelijkmatig warm en blijft dit slapjes.
Gedurende onze test hebben wij niet alle 13 opties kunnen testen, maar wat we gebruikt hebben was zeker de moeite waard en dan te weten dat er nog meer mogelijkheden zijn.
Wij zijn begonnen met zoete aardappel frietjes uit de diepvries, maar vonden dit niet echt een succes. Zal ongetwijfeld aan ons zelf liggen, gezien wij geen air fryer gewend zijn.
Vervolgens hebben wij kippenboutjes gemaakt en die waren lekker knapperig en nauwelijks vettig.
Wel even rekening houden met een iets langere bereidingstijd dan aangegeven op de meeste website.
Wij wilde graag proberen om een cake te bakken in de fryer, maar onze cakevormen paste niet. Dus ik heb een doosje met diverse accessoires gekocht om met name een cake te bakken. Resultaat was super, een lekkere cake die niet nat bleef en toch smeuïg.
Natuurlijk konden voor ons de verse gemaakte frietjes niet ontbreken.
En ik moet zeggen de air fryer is een blijvertje.

Pluspunten

• Venster met verlichting
  • Kabel opberging

Minpunten

• Elke keer opnieuw instellen
  • Kabel is erg kort
  • Geen handleiding meegeleverd

GSur 04-07-2024

Philips 2000 Series Airfryer: gebruiksvriendelijke en goed

De Philips Airfryer 2000 Series 6,2 heb ik nu een aantal dagen mogen testen, en heeft mij prettig verrast.

De airfryer heeft een mooi design, met matzwarte look en niet groot aan de buitenkant, met wel een 6.2L frituur inhoud, genoeg voor porties voor een gemiddeld gezin. Het bak gedeelte is ruim, en goed af te stellen met het interne rekje, die beweegt makkelijk door de rubberen voetjes.

Het kijkvenster is ook een goede toevoeging, waardoor het frituurvak niet te open hoeft om een blik te werpen op het resultaat. De airfryer heeft daarnaast en paar gebruiksvriendelijke opties zoals het haakje om de stroomkabel netjes weg te werken. Ook mag alles in de vaatwasser wat het reinigen makkelijker maakt.

De voorgeselecteerde gerecht opties zijn een goede bijkomstigheid die goed werken bij bepaalde gerechten. In de praktijk kies ik zelf wel voor tijd / temperatuur om mijn gewenste resultaat te bereiken. Met beide manieren komt het eten wat is bereid er wel altijd knapperig en lekker uit.

De airfryer werkt redelijk stil, en heeft geen luide en vervelende achtergrond geluiden.

Verdere is de HomeID App een leuke extra, met recepten en tips die er smakelijk uitzien, en zeker het proberenm waard.

Als enige opmerking heb ik;

Het beeldscherm heeft een ouderwetse resolutie, en is net iets te klein. heb goedkopere airfryers meegemaakt die een veel beter scherm hadden.

Ik vind de Philips 2000 Series Airfryer betreffende prijs en prestaties een interessante optie. Zeker het mooi bak resultaat en stille werking zijn punten die samen genomen maken dat ik deze kan aanraden.

Pluspunten

• Bak resultaat
  • Gebruiksvriendelijk opties (kijkvenster)
  • Krachtig en stil
  • HomeID App

Minpunten

• Korte stroomkabel
  • Beeldscherm resolutie en grootte
  • Schuin aflopend bovenkant

Irene V87 04-07-2024

Veelzijdige airfryer

Ik heb dit product mogen testen en ben er zeer tevreden over.
Doordat er 8 programma’s op de airfryer zitten, hoefde ik niet na te denken over de baktijd. De programma’s wijzen zichzelf en is daardoor zeer gebruiksvriendelijk.
Er zijn 13 bereidingsmethoden en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alles getest heb. We hebben onder andere ontdooit, geroosterd en gefrituurd en daarover kan ik niet ander zeggen dan dat het perfect werkt.
We hebben verschillende gerechten uitgeprobeerd in de airfryer, van vlees tot cake. Onze oven en magnetron zijn overbodig geworden. We konden de broodjes even opwarmen in de airfryer en ze waren nog heerlijk krokant!

We hebben er uiteraard ook patat in gebakken en dat kwam er heerlijk krokant uit. Ook fijn dat ik alle patat er in kwijt kon voor ons gezin met 2 kleine kinderen. Dat zijn ongeveer 3 volwaardige porties.
Doordat er een lampje in zit, kon ik alle processen goed in de gaten houden samen met de kinderen. Handig en ook leuk!
Toen de patat klaar was, bleek wel dat er patat door het rooster was gegaan. Dit kreeg ik er niet gemakkelijk onder vandaan. Het rooster zit geklemd in de pan door middel van kleine rubbertjes op de hoeken. Minpunt is dat ik de patat er daardoor niet weg kon halen maar het pluspunt is dan weer dat het rooster er niet uitvalt als je de bak omkeert.
In onze oude airfryer was de patat vaak te krokant bij normale bereiding, maar bij deze airfryer merkte ik echt dat de patat er krokant uitkwam en van binnen gewoon zacht was.
Toen de airfryer afgekoeld was, heb ik het rooster eruit gehaald en de onderdelen in de vaatwasser gezet. Dit werkt perfect waardoor het weinig tijd kost om schoon te maken.
Om extra inspiratie op te doen, heb ik de HomeID app gedownload. Hier vond ik allerlei recepten waardoor er een wereld voor me open ging. Ik wist niet dat er zoveel gerechten klaargemaakt konden worden in een airfryer.

Pluspunten

• Ingestelde bakprogramma's
  • Verlichting binnenin

Minpunten

• Gaatjes in rooster waar eten doorheen valt

Yvonne 03-07-2024

Mooie aanvulling voor in mijn keuken.

Ik heb dit product enkele weken mogen testen. Algemeen ben ik er zeer tevreden over. De airfryer is mooi compact en past prima op het aanrecht. Allereerst heb ik er afbakbroodjes mee gebakken. Een groot voordeel ten opzichte van de oven is dat de airfryer niet hoeft voor te verwarmen en de broodjes binnen een paar minuten klaar zijn. Dit scheelt ook veel energie. De broodjes komen er goed gaar en knapperig uit. Vervolgens gebruikt om frietjes in te bakken. Ik heb speciale airfryer frietjes gebruikt waar geen olie aan hoeft te worden toegevoegd. De smaak was heerlijk; krokant en mooi van kleur. Dankzij het venster is het bakproces goed te volgen (er zit ook nog een lampje in). Ook de snacks komen er goed gebakken uit. Daarnaast nog een visje gebakken. Ook dit ging erg makkelijk; wat kruiden en een klein beetje olie gebruikt en daarna 8 minuten in de airfryer. De vis was goed gaar, erg lekker en goed op temperatuur. Ook dit gaat veel sneller en makkelijker dan met de oven.
Het touchscreen maakt het instellen van de airfryer gemakkelijk. Je kunt kiezen voor voorgeprogrammeerde programma’s, voor veelgebruikte gerechten, of zelf de temperatuur en baktijd instellen. Het is handig dat op het display te zien is hoe lang het programma nog duurt.
Het schoonmaken vond ik erg makkelijk gaan, zeker als je dit vergelijkt met een frituurpan. Ik heb de mand steeds zelf afgewassen, maar deze mag ook in de vaatwasser. Conclusie: een goede aanvulling voor de keuken die ik nog regelmatig zal gebruiken.

Pluspunten

• Hoeft niet voor te verwarmen
  • Touchscreen
  • Kijkvenster
  • Onderhoud

foreverdream 02-07-2024

Aanwinst voor in je keuken.

Aanwinst voor in je keuken. Deze airfryer is super snel warm en je kunt de lekkerste en op een gezonde manier je eten er in bereiden. Ik had er verse aardappelen in gedaan en ze kwamen er heerlijk krokant uit ook vlees zoals kipschnitzel komt er lekker krokant uit. De pan is heel makkelijk schoon te maken. Ik vind het kijkvenster echt ideaal, als je dan ook nog op het knopje met het lampje drukt heb je een heel duidelijk beeld hoe het er uit ziet en hoef je niet onnodig de pan open te doen.
Ik vind dat de airfryer ook geen nare lucht in je keuken achterlaat als je hem hebt gebruikt. Ik ga deze airfryer nog verder uitgebreid testen want er zijn een tal van mogelijkheden. Er zit een qr code bij, deze kun je scannen zodat je een app krijgt met gebruiksaanwijzingen en ook met recepten en andere tips.

Pluspunten

• snel warm
  • Minder olie nodig.

Minpunten

• Ruimte hebben om hem op te bergen.

Gezond en snel bakken en braden 30-06-2024

Gezond en snel bakken en braden

Ik ben nogal sceptisch aan het testen van deze airfryer begonnen, omdat ik er eerlijk gezegd niet zo in geloofde. Als eerste heb ik mijn zelfgemaakte gehaktballen geprobeerd en wat schetste mijn verbazing; in 15 minuten tijd had ik 6 stevige, gare gehaktballen! Het enige wat ik miste was een lekkere jus, maar een airfryer heeft natuurlijk het uitgangspunt dat het minder vet en dus gezonder is, dus in dat opzicht was het geslaagd! De muffins die ik daarna maakte, waren ook in 15 minuten gaar. Prima smaak, echt geen verschil met uit de oven. In 10 minuten had ik voor een week perfect gekookte eieren... mijn vooroordeel dat dit apparaat een 'kastenvuller' zou zijn, verdween langzaam naar de achtergrond.
Het apparaat is overigens heel makkelijk schoon te maken en de bak en het rooster kunnen zelfs in de vaatwasser. Wat ik wel miste, was een papieren handleiding. Er zit wel een QR-code bij om een app te downloaden, maar daar ben ik niet zo handig in en ik vind het gewoon niet makkelijk. Geef mij maar een papieren versie.
Al met al heb ik aardig wat gerechten in korte tijd geprobeerd en over smaak valt natuurlijk te twisten, maar wij vonden het, vooral met het idee dat dit gezonder is, een prima alternatief. Het bereiden van bv. vlees gaat super snel en wat ook een groot voordeel is: je hebt geen vette pannen, vet fornuis en vieze geuren in huis!

Pluspunten

• gezond
  • snel klaar
  • geen bak geuren

Minpunten

• geen papieren handleiding

Globetropper 30-06-2024

Snel en gezond maaltijd op de tafel in een handomdraai.

Een keuken apparat dat zich bijna onmisbaar maakt in de dagelijkse snelle keuken. Ik gebruik de oven bijna niet meer. Door zijn strakke design, neemt niet veel ruimte op de aanrecht, maar heeft voldoende ruumte om je voedsel te bereiden. Opervlakte en hooghte echt groot genoeg .Inmiddles van alles geprobeerd. Van vlees tot groente en alles is gelukt. Patatjes worden lekker knapperig als in de friteuse zonder de negatieve vet effect.Hele aubergine garen, zelf kleine kip.
Het kijk venster is behalve leuk ook functioneel. Onnodig openen is verleden tijd.
Display is duidelijk. Schoonmaak geen opgave

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik

r*******@g******** 29-06-2024

Groot en net zo snel als onze oven

Wij keken met plezier uit naar het uitvoerig testen van de airfryer. En nadat we een goeie reeks van patat, empanadas, omeletjes, bitterballen en zelfgemaakte kipnuggets, en cake hadden gemaakt, besluiten we toch dat onze oven net zo snel en handig is voor ons gebruik. Ik onze ogen is hij niet zo snel als dat we hadden gehoopt. Er past zeker veel in en dat kost ook langer tijd. Mooi kijkvenster en heel gemakkelijk schoon te maken. Geen problemen daar. Maar hij neemt ook flinke ruimte in, waar je hem ook neer zet. Wij geven onze over toch de voorkeur.

Pluspunten

• Kijkvenster
  • Grote inhoud

Minpunten

• Minder snel dan ik dacht
  • Groot apparaat

b.meuffels 29-06-2024

Smaken verschillen, maar prima airfryer hoor...

Wij hebben deze airfryer een aantal weken mogen testen. In alle eerlijkheid moet ik toegeven achteraf gezien wellicht niet de beste persoon te zijn voor die taak. Wij hadden al een Philips airfryer in huis. Kleinere maat, goedkoper model, vermoedelijk ook wel wat verouderd. Helaas ben ik nooit een al te grote fan geworden van airfryen met dat apparaat. Voor mij smaakt alles wat er uit komt toch... niet zoals het zou moeten smaken. Maar desondanks dacht ik: geef het met een nieuw apparaat eens een nieuwe kans, wellicht kun je alsnog overtuigd worden.

Dit apparaat biedt wat dat betreft alle kansen / gelegenheid, meer dan genoeg positieve eigenschappen! Hij staat mooi in je keuken, stijlvol, robuust. Hij is eenvoudig in gebruik, je gaat er zó mee aan de slag. Bereidingsmethodes zijn bijvoorbeeld al voorgeprogrammeerd en de temperatuur is überahupt makkelijk in te stellen. De handleiding heb je dan ook amper nodig. Die is hoewel beknopt, duidelijk genoeg. Er is een app bij dit apparaat met recepten, altijd goed. Het meest vernieuwende is wellicht het kijkvenster in de lade en de verlichting aan de binnenkant waardoor je je maaltijd altijd goed kunt blijven volgen. De rapid air technologie zal voor de ervaren airfryer vast een mooi verschil maken.

En toch... voor mij blijft het resultaat van airfryen altijd weer tegenvallen. Broodjes uit de airfryer zijn nog te doen. Hoewel het allemaal toch ook qua bereiden net even (tot echt wel even) iets langer duurt dan je gewend bent (hoewel het scheelt dat je je oven bij gebruik van de airfryer niet hoeft voor te verwarmen). Maar hetgeen toch het meest bekend staat uit de airfryer namelijk frietjes en snacks... daar laat ik ook deze voor staan. Frietjes zijn slap en waterig, snacks missen het krokante laagje en smaken van de buitenkant als slap karton. Het zal vast allemaal gezonder zijn, maar smaakt telt voor mij toch net even zwaarder. Dus laten we zeggen dat smaken verschillen. Voor wie wél enthousiast is van airfryen, is dit ondanks dat ik het niet kan aanbevelen, gewoon een prima apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk in onderhoud
  • Groot, eenvoudig gebruik
  • Rapid air technologie
  • Mooi matzwart, robuust
  • Kijkvenster en verlichting

Minpunten

• Bereiding duurt langer
  • Smaakt mij niet goed

cvanbuiten 28-06-2024

Handig in gebruik en onderhoud

Tijdens het testen van deze airfryer merk je meteen het gebruiksgemak. Er zijn meerdere vooraf ingestelde programma's, maar je kunt ook heel gemakkelijk zelf de temperatuur en tijd instellen. Door het kijkvenster in de airfryer, kun je je gerecht in de gaten houden zonder het mandje eruit te moeten halen.

Door de grote inhoud van 6,2 liter kun je voor de gehele familie in 1x patat of wat anders klaarmaken. Hierdoor kun je gezellig samen aan tafel eten!

Na het eten is de airfryer al goed afgekoeld en kun je deze gemakkelijk uit elkaar halen en schoonmaken.

Pluspunten

• Kijkvenster
  • Ingestelde programma's

Minpunten

• Geen accessoires

Martijn.1987 27-06-2024

Airfryer bevalt goed ! een aanrader !

Ik heb deze Philips 2000 series Airfryer mogen testen.

Ik had reeds een ouder model airfryer in mijn bezit maar dit nieuwe model is in veel opzichten enorm verbeterd.

De airfryer heeft een fraai design, hij is mat zwart en past daarom naar mijn mening in elke keuken.
Ook zit er een bijzonder handig kijkvenster in de lade waardoor je ten alle tijde je gerecht in de gaten kunt houden.

De rapid-air technologie zorgt er echt voor dat je gerechten knapperig van buiten worden en zacht van binnen.

Er zijn al verschillen bereidingsmethodes voorgeprogrammeerd, deze zijn makkelijk te selecteren en bevorderen het gebruiksgemak. Maar ook het handmatig instellen van de temperatuur en tijd gaat zeer makkelijk.

Wat me echt opviel aan deze airfryer is dat hij echt veel minder geluid maakt dan de eerdere modellen en dat hij verlichting heeft aan de binnenkant, wat ook erg handig is !

Het onderhoud vind ik erg gemakkelijk, de binnenkant heeft een goede anti aanbak laag en was ik altijd met de hand af.

Conclusie: Een fraai vormgegeven airfryer met kijkvenster en handig lampje die goede resultaten geeft met het maken van verschillende gerechten. Ik raad dit product aan !

Pluspunten

• Kijkvenster
  • Verlichting aan binnenzijde
  • Weinig geluid

Minpunten

• Geeft maar zacht signaal als hij klaar is

c************@i********* 24-06-2024
De Philips 2000 Series Airfryer 6,2L NA231/00 is een fantastisch apparaat dat indruk maakt met zijn gebruiksgemak. Tijdens het testen merkte ik dat het ruime kookvenster het mogelijk maakt om het eten in de gaten te houden zonder de Airfryer te openen. De grote inhoud van 6,2 liter is perfect voor het bereiden van maaltijden voor het hele gezin. Onderhoud is eenvoudig dankzij de vaatwasmachinebestendige onderdelen. Het strakke design past mooi in elke keuken. Met 13 verschillende bereidingsmethoden biedt deze Airfryer veel veelzijdigheid, van frituren tot grillen en bakken. De Rapid Air-technologie zorgt voor gelijkmatige, knapperige resultaten met minder vet. Deze Airfryer is een geweldige aanvulling op elke keuken en ik ben er zeer tevreden mee.